Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


fredag, juli 02, 2010

En sån där solig dag.
En dag som jag nästan är ledig. Endast ett kort beök på skogforsk för att lämna bilen, packa upp saker och skriva lite om hur försöken såg ut, lämna in timmrapport och säga glad sommar.

En sån där dag som resväskan ska packas upp, för att sedan fyllas med nya kläder.

En sån där dag då Bob Marley ljuder i högtalarna, då man springer runt i bikini och bekvämma sommarbyxor och är jätteglad. För vad, det vet jag inte. Men ibland vaknar jag bara på jätterätt sida, och kvittrar mig igenom hela dagen utan egentlig anledning. Nästan lite som man kan känna sig efter ett härligt träningspass.
Tror det är blandning av Marleys toner och att jag ska till Ammarnäs imorgon som får mig på så bra humör.

One Life
Live it

Inga kommentarer: