Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, januari 25, 2011

Måste bara visa bilden som Anna Karin har tagit i underbart vackra Aha.

Själv kämpar jag med regressionsanalysen, och det är svårt innan man riktigt förstår hur allt hänger ihop. Jag satt till fyratiden idag, och var så slut i huvudet att jag knappt tog mig hem. Tryckte i mig lite middag och for till IKSU där jag hade tänkt köra triceps, alxlar och rygg. Efter en snabb blick in i gymmet insåg jag att det skulle bli köande till skivstång och maskiner istället för träning. Har nog aldrig sett så mycket folk där förut, det var absolut proppfullt! Jag inser fröjden med morgonpass. Nu fick jag köa till en cykel och trampade ett bergspass, vartefter jag gjorde hundra riktiga och ordentliga armhävningar (fördelade på 7 set med 1 min vila mellan varje, inspirerad av hundredpushups.com. Säger bara en sak; nu jäklar ska jag bli helt crazy på armhävningar!) och 120 situps, fördelade på 50+ 20 raka + 25+25 sneda. Sedan var jag helt slut och unnade mig själv en halvtimmas bastu på Skogis innan jag tog kväll. Kvällens planerade pass får bli till ett onsdagsmorgonpass istället.

Over and out. Godnatt!

Inga kommentarer: