Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


måndag, september 13, 2010

220 arter på svenska och latin. Lockande, eller inte. Mycket jobb, mycket plugg men kanske småkul att kunna en vecka, det vill säga innan man glömt bort hälften igen.
Förra lördagen, med bultande huvudvärk och trött efter massor av plugg och ingen vila på några veckor, begav jag mig ut i skogen med ett gäng andra och gjorde arttentan. Kändes inte bra kan jag ju meddela. Träden missade jag på, familjerna missade jag på och så massor av slarvfel. Hoppades på att ligga på gränsen till godkänt. Gärna på rätt sida av gränsen också.

Gick in på Anders Jäderlunds kontor för att hämta ut resultatet. Oro!
"Ja, det gick ju bra det här!" säger han och ler.
LÄTTNAD!!
Klarade tenta, och med råge.
Yesyesyes!!

Inga kommentarer: