Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


måndag, april 12, 2010

Först och främst vill jag säga att expert och Sony Ericsson kan fara åt helv... Förbannade skitsamarbete för att plåga deras stackars kunder! SKÄMT är vad det är!!

Du, röksignaler fungerar inte allt för bra år 2010. Jag går inte ut ur affären innan jag fått med mig en fungerande telefon! Jag köper en ny telefon för att jag har behov av det, inte för att det är ett förbannat lördagsnöje. Då är det ju trevligt om den fungerar också!"
Fy katten vad härligt det var att höra mig själv stå på och vara bestämd. Tindra lite med blåögonen.

Det fungerade. Min nya måndagsexemplar-skittelefon åkte in på service för andra gången, och nu fick jag med mig en lånetelfon hem, efter tjat.
Tycker nästan att det börjar bli ironiskt. Tydligen så kan jag lägga fram en önskan om en helt ny telefon då den varit inne på service för 4:e gången utan resultat.


Mamma kommer förbi med skatteåterbäringen, och jepp. Det ska firas med en älgstudsare! Blir inte en 6,5a har jag beslutat mig för. Känns säkrast med tanke på ev blyförbud.

Inga kommentarer: