Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, april 27, 2010

Hemkommen från Göteborg och morfars begravning. Åter i mitt älskade Norrland.
Begravningen var vacker och värdig. Fullsatt kyrka. Lite bilder kommer inom kort...



Idag fick jag prova köra skotare, och tror den lilla flickan i hytten var lycklig! Lärde mig backa med släp i ett växthus och nu köra skotare på en fullsatt parkering bland rektorer och lärares bilar. Lever än :)

Trampar till COOP-området, och mitt i en svettig uppförsbacke blir jag omcyklad av en äldre dam på en lika "damig" cykel. Hon såg inte alls ansträngd ut. Lite tävlingsmänniska som jag är börjar jag trampa fortare, tills jag inser att hon sitter på ett av de där nya cykeluppfinningarna, en lifebike, en elhybridcykel. Suck...

Kommer in på expert, där expediten som jag pratat med tidigare kommer fram "Hej Ragna, nu ska vi se hur det gått med din telefon". Haha, är det positivt eller negativt att de kommer ihåg mitt namn?! I vilket fall så fick jag en helt ny telefon med mig hem. Hoppas på bättre lycka denna gången...

Inga kommentarer: