Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


onsdag, maj 07, 2008

Australienresan bokad!

Heeeelt galet!! Jag har bokat och betalat flyget till Australien, and there is no return!!
Nu känns det lite som på riktigt, mer än bara fantasier, drömmar och planer.
Så..den 17 september drar jag och har inte tänkt att återvända till kära sweden förrän 25 februari. Då drar jag igång med hårdträning med mina älskade skidor, så ska jag satsa på Kungsledenrännet.

Gush vad läskigt. Nu ska jag fixa passet (som går ut snart..ääääntligen får jag byta ut den fula bilden!) och kolla upp allt annat, arbetstillstånd och sådant. Jeiii..galet peppad!

För den som är nyfiken så kan jag berätta att mitt stackars konto flämtade till, då jag minskade saldot med 13 600 kronor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

shit, va coolt! nu är du snart på väg! galet vad häftigt! jag tror tyvärr att jag inte har råd att komma och hälsa på dig... men om jag vinner en miljon så kommer jag, haha!

Anonym sa...

shitshitshit! vad kul!

Anonym sa...

Härligt! Jag är så imponerad, att du vågar! Det är stort :D Hoppas du har det underbart där borta!