Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


torsdag, maj 15, 2008

Jag inser att jag troligtvis ska hoppas på ett G i fysiken. Lite annat än det MVG:t som jag "råkade" få på ett prov tidigare under kursen. En vecka kvar och jag har fortfarande 2,5 kapitel helt ogjorda och har inte ens börjat med repetitionen. Ajaj, då! Men jag pluggar nästan 24x7, så tro inte att jag ligger och latar mig!
Idag missade jag bussen med nåfon minut och smet in på lagerhaus för att bara fördriva tiden med att läsa baksidor på böcker. Så var sommarläsningen fixad! Med 6 härliga böcker, som jag verkligen fastnade för ser jag fram emot många timmars vattning på Skogforsk (jag vet, sååå jobbigt att sommarjobba! haha...) Nej, jag lovar, jag SKA göra mig mer förtjänt av mina pengar. Läsningen sparar jag till stranden eller hängmattan.
Ha det gött, nu ska Elsa bjuda på kladdkaka. Yummy..Säger bara beach 08.. -tur att stranden oftast e folktom!

Inga kommentarer: