Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


fredag, december 26, 2008

Boxing day



Jag glömde förresten skriva att den 25 december var det 100 dagar sedan jag lämnade den svenska marken. Tiden går fort!
På boxingday var jag hemma och målade utsidan på Natalies lekstuga, som vi håller på att bygga. Solen sken och det var helt underbart, ja tills jag nästan var färdig. Från den blåaste himelen har det plöttsligt dykt upp svarta moln och ösregn som följd. Jag kan bara stå och se den nymålade färgen rinna av. Nästan ironiskt!

På kvällen kom Doug med familj på BBQ, det var trevligt! Regnet hade precis övergått till strålande solsken. Fåglarna kvittrade ikapp som vanligt efter regnet och vi njöt av kvällssolen tillsammans med ett glas rött och smaken av nygrillat.




Inga kommentarer: