Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


torsdag, mars 31, 2011

Jubelidiot

Ibland blir jag bara så fruktansvärt sur på mig själv!
Idag skulle jag tentera av de 25 exotiska träslagen, som jag ju verkligen kunde utan problem. Jag var helt säker på att klara provet och hoppades till och med på alla rätt.
Tio miljoner saker i huvudet och rätt så stressad.
Hickory förväxlades med mahgony.
Iroko förväxlades med teak.

För den oinvigde är det som att förväxla en elefant med en giraff.

Ett fel för mycket, på ett prov jag hade tänkt spika!
Just nu är jag på sådant humör att jag lätt skulle slå personligt rekord om jag sprang runt Nydalasjön. Plugga växtfysiologi finns inte i mina tankar än på någon timma. Eftersom jag ändå kommer kugga den förbannade skittentan imorgon, som jag inte hunit plugga tillräkligt mycket på så är det väll lika bra att fara ut i solen och springa. Då var det ju bara de förbaskade hälarna som ska strula, så jag vet inte om jag ens vågar springa.
Fantastiskt. Här sitter jag inne och lägger ner tid på att plugga istället för att träna varje dag. Så blri det bara pankaka ändå.

Inga kommentarer: