Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


lördag, mars 26, 2011

Underbart!

Har unnat mig tre fina mil på Nydalaspåret. Hade jag bara tagit med mig annat än lite vatten så hade jag med glädje susat på fler varv. Kommer hem och ser att ansiktet är täckt av ett vitt saltlager. Blä. Under detta gömmer sig lite fräknar som börjar titta fram i vårsolen.

Ibland går det prima att komma hem, duscha och fika något. Ibland går det inte alls, även om det inte varit ett så hårt pass. Som idag. Fortfarande, en timma efter att jag fått på mig varma kläder, fryser jag som tusan och händer och läppar är blå. Fikat? En apelsin, som tog en halvtimma för mig att äta upp. Till detta ett stort glas vatten. Nu ska jag trycka i mig ett glas yoghurt så jag står mig till middag.
Från tre mil till tre rätter..
Ikväll blir det finmiddag med Filip, Rådström, Axel, Staffan, Marre och Greger. Ska bli spännande att se hur menyn ser ut. Jag, Marre och Greger står för förrätten och vin till denna och det kommer bli kanon! :D

Inser dock att det är högst obra att inte äta och dicka så mycket då man ska dricka fördrink och sedan en massa vin.

Trevlig lördag!

Inga kommentarer: