Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


onsdag, mars 30, 2011

Ungefär så mycket att göra nu så att jag blir tokig!!
Hur jag ska hinna? Det går bara inte.
For hem från skolan på eftermiddagen för att lättare kunna tokfokusera på plugget istället for omgivningen. Betala räkningar, börja packa, försöka organisera, bör tänka på att städa ur lägenheten för i sommar, sköta planering, förberedelse och bokningar för sommaren, repetera träklosskunskapen, plugga växtfysiologin, läsa på nuvarande kurs litteratur, börja organisera och läsa på grupparbetet..aaaahhh!!!

Växtfysiologin börjar bli riktigt begriplig, men jag kommer inte hinna läsa på allt som man ska kunna. Inser dessutom att jag fått otroligt mycket lättare för engelska jämfört med bara ett år sedan, bara jag får koll på alla grundtermer.
Det gör verkligen mycket att se till att läsa så mycket engelsk skönlitterär litteratur som möjligt.

Kaffet färdigkokt. Back to work.

Tänk att få sitta på en fjälltopp, njuta av solen och ta det lite lugnt. Just nu känns det galet avlägset. Men ack så värt att stressa ihäl sig en vecka för!

Inga kommentarer: