Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


onsdag, juli 20, 2011

En vanlig kvæll i paradiset Svalbard

Æntligen fick jag med mig min kamera på kvællspaddeltur i fjorden. Det dær med systemkamera och vatten ær lite væl spænnande. En vattentæt packsæck fick bli løsningen.

Igår fick jag med mig Ahti och Sabine till Hjorthamnen. Vi paddlade kring 9-10tiden på kvællen, och som ni ser står solen fortfarande høgt på himmelen. Kan det bli bættre?!












På jobbet... :) Gjorde sælskap med Johnny och Japp till Endalen, hjælpte dom med deras førsøk och sedan snabbfixade jag vad jag skulle med mitt och Lornas. En cykeltur dit gjorde oss hærligt svettiga. Temperaturen måste ha varit uppemot 12 grader och det var helt underbart!
Jag gick runt i linne och shorts hela dagen, festade meden glass och toknjøt.

Inga kommentarer: