Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, maj 12, 2009

Heltokigt, helroligt, Fuerteventura, here I come!

Ibland gör man helgalna saker. Det gjorde jag i Australien. Bokade massor av resor med kort varsel hit och dit. Vandrade själv en vecka i fjällen, sprang halvmaror och höll på.
Ja, och vad gör jag nu....klockan 20 på tisdagskvällen bokar jag en resa till Fuerteventura, flyget lyfter på onsdagsmorgon klockan 10... Ska dit och surfa i två veckor med John och kanske Andre (kom igen nu, sluta måla och kom ner!) från Ammarnäs. Oj, vad kul det ska bli! Kvällens springtur ställdes så in och istället panikpackade jag. Undrar bara vad jag glömmt!?
Så allihopa där hemma i Sverige. Ha det bra, så synes vi någon gång i början på juni!
Kramar allihopa!

Inga kommentarer: