Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


torsdag, februari 23, 2012

Sara i klassen är heeelt otrolig på massor av saker, bland annat att rita med en sån där "läsplatta". Nu tar jag mig lite frihet att lägga upp denna bild som hon överaskade mig med att ha gjort (hoppas det är ok) från några bilder jag hade. 
En påskpromenad i Fällabacken, sarvslakt Kraipe och kan det vara Äjvesåjvvie i bakgunden, sett från Gájsátje. Goda minnen!
Blir bara superglad! Tack Sara! :D
Dessutom tentan gjord, kandidaten ska börja, solen skiner och nu ska jag ut och åka massor av skidor.
Kan det bli bättre än så här!?

1 kommentar:

Sara sa...

Visst fick du det. Och du är grym på att måla du med! Vad det är i bakgrunden vet jag inte alls. Jag började med himlen utan att veta vad det skulle vara under. Kunde blivit en strand i österlen :-) Roligt att få använda så snygga modeller i förgrunden tycker jag!