Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


måndag, september 26, 2011

Heeelt otroligt. Så glad man kan bli!! Hur mycket pluggade jag till tentan och hur många föreläsningar var jag på?! Typ i princip inget och inga...Det var älgjakt, ripjakt och sarvslakt som dominerade i min kalender.
Värt att gå och skriva tentan, näää. Men jag blev som ändå övertygad om att gå, så fick jag en till tenta att plugga på.
Skrev något tjosan, kollade lite i formelsamlingen, drack massa kaffe, kladdade lite till, slog på miniräknaren och låtsades vara smart. Gick hem först av alla...
....och tillhör en av de färre som klarade tentan med en liten rest!!! Lite ofärskämt kanske och jag vet inte om jag är värd det gämförelsevis med de som pluggat tokmycket och inte klarade det. Men jag är lycklig, lycklig, lycklig!!

Inga kommentarer: