Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


lördag, januari 24, 2009

Sringfield picknick area

Idag åkte vi till en skog med jättehöga gamla träd, mest tallar. Dessa jättar planterades för ca 30-40 år sedan. Gissa storleken på åldersringarna!

Det var i vilket fall riktigt vackert och vi hade en trevlig och lugn liten picknick i skogsgläntan.

Lite läskigt var att då vi kom hem igen upptäckte Anna att det blödde från hennes fot. I skon hittade hon en stor och välgödd blodigel.

Hemma igen for jag ut på en springtur, den första på 9 (!!!) dagar. Jag mindes i vilket fall fortfarande att man skulle sätta den ena foten framför den andra i så högt tempo som möjligt (haha). Ja, inte helt oväntat gick det trögt. Anledningen till min slapphet är extremt varmt väder i början av veckan och sedan ett tre dagars ridläger (så fysisk träning har jag inte varit utan!). Trotts att jag är tränad för en mara så fick jag träningsverk av att ha skumpat runt på Emms rygg. Så nu är det konstaterat, fältritt tar på musklerna!




Katajsa klättrade upp i ett träd och kom inte ner igen. Jag han ta några roliga kort medan hon fick hänga där uppe. Haha, retstickan jag...

1 kommentar:

Anonym sa...

oh, herregud, vad avundsjuk jag blir på all frukt och alla bär!! jag vill också haaaa!!

jo, jag trivs jättebra i lägenheten, och tror att det kan bli jättebra på jobbet! alla är hur trevliga och hjälpsamma som helst!

ha det bra! hörde föresten av johanna att du kommer hem snart! det är ju bara en månad kvar nu! kram kram