Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


söndag, augusti 10, 2008

Nya högtalare

Jag har skaffat en ny högtalaranläggning till min dator, äntligen! Dessutom är jag riktigt nöjd.
Så här gick det till:
Pappa berättar att han varit inne på Kjell och Company och köpt högtalare till sin lya för det otroliga reapriset 200 kronor. Wow! Jag vill också ha, tänker jag, men hinner inte ta mig in på stan på några veckor. Igår, flera veckor senare knatar jag så in på Kjell och och Company och frågar försiktigt om dom har några kvar. Jodå, men tills imorgon säljs dom för halva reapriset.
Så, nöjd och glad knatade jag ut från affären med en riktigt bra och grymmt prisvärd högtalaranläggning. Kostade mig bara 99 kronor!
För en gångs skull så är både jag och min plånbok nöjda.

För övrigt så slutade det med att jag köpte så mycket prylar att mamma fick gå i släptåg bakom mig och bära på alla mina kassar. Hur gick detta till?!

Inga kommentarer: