Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


söndag, mars 20, 2011

Helgen

I fredags var det trevlig kväll med styrelsen för styrelsen för skolans jaktvårdsförening. Vi började med bowling och gick vidare med trerätters middag och mys fram till fyra på morgonen.

På lördagen gick jag på stan med mamma och elsa, vilket resulterade i en tröja och en svart kjol. Kvällen tillbringades i ytterboda där robban o cilla kom på middag. Senare gick jag ut med Milou och knatade 7 km genom skogen i enbart månens sken.

På söndagen färgade jag min tokiga systers hår... fast det blev väll helt ok. :P Senare kom Moa och Johan och det lagades våfflor som åts ute på verandan i solen, sedan for jag och elsa ut på skotertur på havet. Körde ikull någon gång, körde totalt vilse och gasade järnet genom flövatten.. Ogillar havsisar, kan dom inte.
Summa summarium en härlig helg!







Inga kommentarer: