Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


onsdag, mars 16, 2011
























Yes! Arbetet med att organisera för i sommar fortsätter..
  • Jag och Lorna har fått en gratis lägenhet på Svalbard!! Kan det bli bättre?? Dessutom har jag ju lyckats hyra ut Nydalalägenheten. Istället för två boenden kommer jag nu leva helt gratis.

  • Lorna har fått stipendiet så nu ska flygbiljetterna bokas och expeditioner organiseras!
  • Arcteryx W´s beta AR jacket och Mountain Hardwear W's Lyra pant kommer förgylla min sommar! Jo, jag har redan 7 regnjackor. Saken är den att jag varit snål och köpt någon jag nästan är nöjd med. Nu är alla för små dessutom. Jag slog på stort och köpte en regäl jacka för livet! 
  • Det närmar sig... :)

  • Drömt att jag var i Ammarnäs och åkt skidor och skoter i strålande solsken och med underbart sällskap. Känner mig lite nytillbakskommen till Ume, idag igen.
Vad annat..jag har klosstenta på exotiska träslag om någon timma, men sjävlförtroendet sviker och jag sitter hemma och pluggar istället och satsar på omtentan...så tjejigt!
För första gången på mycket mycket länge vaknade jag till inatt av att jag kände mig stressad. Tanken; jag går upp och pluggar såhär vid 3 på natten, slog mig. Sendrag högt upp på baksidan av låret slog dock till och plugg var bara att glömma. Dricker massor och en halvtimma senare fick jag återgå till sovandet. Hatar sendrag som håller på länge, får det jätteofta då jag försöker sova.

Inga kommentarer: