Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, juni 03, 2008

Knäckebrödsseger


Ganska knasigt...någongång för några veckor sedan hade nog jag lite tråkigt, och fyllde i en enkät där man skulle skriva ett recept med knäckebröd inblandat. No chanse in the world...
men nu har jag tydligen vunnit boken "I love knäckebröd"
-ok, I do love knäckebröd, men inte förtjänade mitt klena recept en vinstplatts?! Jag tackar ändå för boken. Förhoppningsvis finns det lite mer spännande recept i den.

Solig vecka, om solen och värmen håller i sig kanske jag hinner iväg till stranden en sväng. Det vore gött!
Sista lektionen för övrigt avklarad, underbart! Nu ska jag jobba på Skogforsk några dagar och leka sommarlov. Sedan har jag ju sommarlov! Jippi!

1 kommentar:

Anonym sa...

shit vad roligt! gratulerar!