Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


onsdag, oktober 06, 2010

Tjugoett

Ett år till på listan, check!
Femte oktober, tjugoett år.
I söndags blev jag firad av mamma och fick bland annat ett presentkort på ett par springskor (högst upp på listan!) som jag ska införskaffa idag. Insåg att jag inte uppdaterat löpardojjorna sedan sommaren -08. Känns nästan som icebugs, fast utan dubbar och rätt så klumpiga. Dvs totalt stumma.

Elin kom och överraskade mig på morgonfikat med en god bulliknande gobit. Mums! :)

Efter skolan hade jag tänkt mig att plugga ända fram till saunan. Vilodag, kallas det. Det gick jättebra ända fram till 45 min innan saunan skulle entras. Råkade åka till IKSU på vägen och ställa mig i SkiErgomaskinen 30 minuter. På det lite extra mage och ryggträning.

Väl inne i den 100 gradiga saunan sjöng dom fint för mig. Tack! Jag var dessutom den lyckliga som fick förbli sittande på svalare plan.

Inga kommentarer: