Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


lördag, februari 06, 2010

...och förresten, för ett par månader sedan (typ i början av december) gjorde jag 4 chins. Puh!
Nä, nöjd var jag inte, men det gick inte mer. Hade inte så mycket chinserfarenhet sedan tidigare, så ev kan det vara lite teknik och psykologi bakom detta resultat.
Skidor och gym gör visst susen...
Mitten av december..
..9 chins. PUH! armarna skakade...
..
...
...igår kväll...(spännning...)..
..
..
..15 chins, och visst, det kändes som om någon till hade jag kunnat klämma in!!

Undra vilket mål jag vågar sätta. Skidåkning gör ju susen, löpning under sommaren gör inte lika mycket för överkroppsmusklerna, så då lär jag ju nästan tappa. Eh, mål hit och mål dit! Att bara göra så många som möjligt och bli glad får bli mitt mål...
GLAD!

1 kommentar:

Ninja sa...

Tittade förbi...