Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


måndag, mars 01, 2010

Både kul och tråkigt


Tråkigt:
1) Elin har flyttat från korridoren. Känns jättetomt!
2) OS är slut
3) Vilodag i träningsschemat, tråkigt och jobbigt att vila.
4) Lite småont i kroppen från gårdagen och ont i huvudet från allt plugg.
5) Ordningen i korridoren finns inte längre. Köket ser ut som F@N, blä! Ibland vill jag ha en egen lägenhet.
6) En ekonomitenta att plugga på, som inte kommer gå bra. Dessutom hamnar jag ju efter i denna kurs. Svårt att koncentrera mig, som vanligt.
7) Tror att en av mina fiskar håller på att dö.
8) Tycker synd om alla som har drabbats av naturkatastroferna den senaste tiden.
Chile, Haiti och oväder över Europa.

Kul:
1) Jag har länge velat ha ett guldarmband, men de är ju så dyra. Idag rotade jag runt lite i mina smyckesaskar, och där låg ett! Kände inte igen det, men nu sitter det på armen och jag är glad!
2) Saknas bara en bit renhorn så jag kan göra knappen, så har jag äntligen ett (egengjort) tentrådsarmband.
3) Fortfarande glad att jag klarade loppet igår och över förväntan. Lite ökat självförtroende.
4) Kan se fram emot massage på IKSU och hälsoundersökning på torsdag.
5) Åker till AMMARNÄS på lördag!!! ÄNTLIGEN SLALOM OCH UNDERBARA FJÄLL! :D
6) Veckans tisdagssauna närmar sig. Värmer gott!
7) Min nya hibiskus blommar och är jättevacker! Funderar på att köpa en till.
8) Bra musik i högtalarna. Ikväll har det spelats Dire Straits, Glesbygd´n, Lars Winerbäck och Bruce Springsteen.

Inga kommentarer: