Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


onsdag, mars 24, 2010

Nejnejnejnej!!
Jag har nya skidor och tänker absolut inte bli sjuk nu!
Vaknar upp med krasslig hals. Övergår till trötthet och förkylnings-huvud. Inte ofta det drabbar mig, och antingen går det över efter någon dag eller så blir jag toksjuk några dagar. Sist var innan järnkräftan i höstas då jag var helt däckad någon dag innan.
Men inte nu. Inte ett par veckor innan kungsledenrännet och inte dagen efter mina nya skidor flyttat in.

Hoppas nu på att det går över och att jag är fulladdad av antikroppar lagom till KL-rännet.

Hihi, kan förresten erkänna att jag sade "godnatt" till mina skidor innan jag somnade igår...jo, jag gillar dom, och vem vet. Kanske går dom lite fortare...

Inga kommentarer: