Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, november 23, 2010

Har du sett Robins på SVT?
-Do it! Så sjukt bra talkshow.



Läget med mig då?
Tentaplugg.
Tentapanik.
Träningssug.

Denna vardag ringde klockan precis som vanligt, men för ovanlighetens skull redan 05:50. Cyklar ner med Elsa på NUS och bussen till Sävar.
Sätter mig på biblioteket och isolerar mig från omgivningen med lite lagom hög pluggmusik och läser, läser, läser...
Känner mig som en zombie då jag lämnar skolan, drömmandes om Nydalaspåret. Får förbli en dröm tills dess att tentan är över.

Filip kom över ikväll också och vi gick igenom en till tenta. Jag vet att jag inte blev klokare, för ens IQ sägs vara konstant över hela livet...
Föds som en idiot eller föds som ett geni.
It´s not up to you.
Men jag tror dock att hjärncellerna blev lite strukturerade och fyllda med SWEREF 99, satelliter, ortofoto, raster och vektorer. Tills det blev totalt kaos i skallen och vi tog kväll.

Citerar Gregers klockrena kommentar "Ragna; tänk med hårtopparna åtminstone!"
Jajjemen, det ska göras. Imorgon ska jag tänka tills de krullar sig! Sedan ska jag åka skiiiidor på Nydala, ett par dagar sedan jag tog mig tid till det sist!! Och efter det så blir det inget annat än fjäll och skidor hela helgen!
-Underbart, underbart, underbart!

Inga kommentarer: