Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, november 09, 2010

Tisdagssauna, ingen tisdagssauna...?!
Tisdagssauna, ingen tisdagssauna...?!

Man bör inte basta om man är förkyld, har jag lärt mig. Hade jag varit kvar i Ume över helgen så hade jag nog bastat, men med tanke på att jag resten av veckan ska stå på en gymnasiemässa flera timmar om dagen och inte göra annat än snacka, så måste rösten hålla.
Med tanke på att jag nog hade lättare feber igår och vaknat innan klockan 6 några dagar i rad, av att jag måste svalt en låda spik och på dagarna går runt trött och med en jobbig rethosta, så känns det som om man bör vara lite försiktig. Och en sak till; jag vill träna, nu!

Kim föreslog att vi skulle gå en promenad runt Nydalasjön på kvällen.
Så istället för bastu kastade jag på mig långkalsonger och massor av varma, mysiga kläder och så traskade vi runt sjön. Isen har precis lagt sig och det var många som dammat av långfärdsskriskorna på den blanka och kolsvarta isen. Härligt!

Nu ska det packas för Göteborg! Hoppas på inte allt för mycket snökaos...

Inga kommentarer: