Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


onsdag, november 24, 2010

Seriöst; vad jag älskar att vara oseriös!

Vaknar. Snoozar. Somnar.
Tenatdags.

Krävs 80% på grunddelen för att få godkänt, inte så lite med andra ord.
Skärpning lilla fröken!

Tentan känns faktiskt rätt så bra, men som sagt var behövs det inte så mycket fel för att åka dit.
En av räknefrågorna vi fastnade på igår, och avslutade med "eh, den kommer säkert inte", dök upp. Shit. Gjorde ett försök, kanske gick det.

Denna gång blev det dock ingen historia om älgar eller fiskar:

Nämn ett filformat för rasterdata.

Mitt svar: Lättfil, det är lätt att arbeta med och datorn buggar inte så ofta!


Ibland kan man ju bara inte låta bli att ha lite kul också, även på en tenta!

Nu ska jag inte hålla tummarna, utan stavarna.
Jag ska inte hoppas, jag ska skejta.
Få upp humöret lite på underbara, underbara Nydalaspåret!

//Raw



Inga kommentarer: