Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, november 02, 2010

MegaLång Tisdagssauna!

En bra dag! Började med mycket effektivt plugg från 9 till 4.
På början av kvällen åkte jag med Roger och tog några porträttfoton på Moa och Linn. En mörk höstkväll resulterade i mycket flyttande av lampor runtom i lägenheten. Fick också träffa glada lilla Albin som närmar sig två år.

Sedan drog jag vidare till tisdagssaunan. Trevligt och mysigt bad som denna kväll slutar med att alla ligger utslagna på golvet ett bra tag. 3,5 timmar senare traskar fem tuffa badare hem i regnet. Uttorkade men på glatt humör!
Väntar redan på att sendragen (som gillar att ständigt plåga mig) ska börja och få mig att längta till att väckarklockan ska ringa så natten kan ta slut. Senaste gången jag vaknar redan klockan 4, halvskrikandes, var inatt. Säkert 5 gånger kom och släppte sendraget i benet, så jag kan ju vara rätt så säker på vad jag har att vänta... underbart, underbart!
Funderar på att, förutom att dricka så mycket vatten jag kan innan jag somnar, smörja in hela mig i babyolja för att min stackars hy ska leva imorgon med.

Inga kommentarer: