Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, december 14, 2010

Dagens musiktipps (bloggat under en välbehövd pluggpaus under mitt dräparpluggpass).
Vad jag lyssnar på nu, sjukt bra pluggmusik:
  • Mumford & sons
  • Laura Marling
  • Norah and the whale
  • The tallest man on earth
  • Jonny Flynn
  • Son of Dave (med några grymma munspelsriff)
(även samlat på "just another playlist" på min spotify)

Spelat badminton ikväll, för första gången sedan i högstadiet. Det var riktigt svårt, jag var mer ringrostig än vad jag vågat gissa. Men, förutom att jag tyckte att jag var värdelös, så var det galet roligt!

Kram

1 kommentar:

Moa sa...

Hej!
Halkade in på din blogg av en tillfällighet efter att ha googlat lite om jägmästare. Har nämligen funderingar att söka jägmästarprogrammet till hösten och undrar nu om du har tid o lust att berätta lite kort om hur programmet är, hur du trivs o så ? vore jättesnällt :)tycker det är så svårt att bilda sig en uppfattning av programmet enbart genom att läsa informationen från skolan..
vänliga hälsningar/Moa moa.wallden@hotmail.com
väldigt fina bilder du tar, måste jag tillägga!