Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


söndag, december 19, 2010


Sjukt vad trött man kan vara och så mycket man kan sova och fortfarande vara trött!
I helgen har jag tränat, ätit massor och sovit.

Idag blev jag väckt strax före 11 (hade garanterat sovit vidare några timmar annars) och masade mig till IKSU där jag och Kim körde ett härligt benpass.

Nyss var jag hos pappa och firade julafton nr 1. Pappa, Anna Karin, Lisa, Jon och Elsa var med och vi öppnade lite paket och käkade god trerätters middag. Mums!
Jag fick bland annat ett Thermarest prolite plus liggunderlag, 680 g 4sässongsunderlag.
Jag kommer sova som en prinsessa på fjällturerna! :D
Så fick jag bland annat boken "Under valnötsträdet, goda idéer från vårt kök" av farmor och farfar. En underbart trevlig receptbok som verkligen får det att läskas i munnen!

Anna Karin fick en katt (överta Zakke) som julklapp från mig, Elsa och pappa.

Nu ska jag, mycket mätt och belåten, äntligen få mysa ner i min säng och sova.

Tills dess lyssnar jag på Son of dave :D

Inga kommentarer: