Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


lördag, februari 26, 2011




Vilodag på schemat för att tagga för söndagens triathlon. Som tidsfördtiv så har jag målat lite mer. Idag blev det en fjällripa. Så har vi (kollektivet) varit över till Filip och co och druckit kaffe och kollat på söta hundar.
En kort promenad runt halva Nydalasjön (och över isen) blev dagens motion. Nu taggar jag gärnet för imorgon och har kommit in i den där nervösa fasen då man undrar varför i hela friden man utsätter sig själv för detta. Det enda man gör är ju att längta tills man tagit sig över mållinjen så man får vila. Sedan mår man jätteilla och har ont och säger aldrig mer. Sedan gör man det igen. Konstigt nog så älskar jag det.


Med lite GIMP-ande så kom min målning in i ett foto som jag tog i Ammarnäs för något år sedan. Taiga hade älskat den dagen på fjället!

Inga kommentarer: