Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


fredag, januari 28, 2011

Lyckliga jag, vilken underbar dag!

  • Fått tillbaks planeringstentan, som gick jättebra! (till och med ett "bra!" i kanten!)
  • Klarat GIT tentan.
  • Tankat ner regressionsanalysen som e-bok, och förstår äntligen vad allt går ut på. Att byta litteratur kan göra underverk! Lättnaden är mycket stor!
  • Jag njuter av att vara nyklippt!
  • Ammarnäsgården har fått nya ägare, äntligen!
  • Det var underbart att träna, som vanligt! ;)
  • Fått tillbaks min cykel!!! :D

    Och inte nog med detta. Klockan ett på natten, då jag fortfarande inte lyckas somna plockar jag fram en trisslott...

  • Skrapar hem en vinst på triss! Jag är kanske inte helt ekonomiskt oberoende, men hela femtio kronor mindre fattig.

Inga kommentarer: