Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


onsdag, januari 12, 2011

Som julafton ju!

Mitt i tentaplugget kommer jultomten. Anställd av posten och kallas också för herr brevbärare.

Från Adlibris fick jag "dictionary of biology". Jag lånade mammas äldre upplaga under jullovet, då jag frågade om en del engelska ord. Jag blev totalt såld och tvekade inte en sekund att beställa den reviderade upplagan. Min lilla bibel!
Så fick jag "styrketräning -en anatomisk guide". Nu ska jag minsann inte ha problem med upplägg och variation av övningar på gymmet. Förutom att visa själva utförandet får man noga veta vilken del och vilka muskler som tränas, samt risker och förebyggande arbete för skador med övningen.

Från gymvaruhuset fick jag min livs första beställning av proteindryck. Jajjemen, jag har tänkt att börja med det. Bara strunt tycker en del va. Kanske, men sjukt smidigt att ha med sig i väskan. Dessutom sjukt gott. Bättre det än att slarva efter träningen och vänta några timmar innan man äter ordentligt. Onödigt? Jag dricker varken läsk, saft eller äter godis, så något får man väll unna sig!

Från tidningen aktiv träning fick jag min premie, som jag faktiskt helt hade glömt bort. En cykeldator med tillhörande pulsbälte. Shit, vad spännande! :)

Spotify går på högvarav med härlig musik, idag är det Elsas glada spellista "dance naked" (finns även på min användare) som underhåller mig.

Snart kommer Kim och vi ska fixa lite middag. Vilken bradag!

Inga kommentarer: