Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


fredag, april 08, 2011

Dagen innan...


I morse blev jag intervjuad i lokalradion. Det var lite svårt att höra vad reporten sa, men ja tror det gick hyffsat bra. På eftermiddagen for jag upp med ville o alla i hans stuga, elsa, roger o mamma upp till gropen vid äivis. Det var härligt att komma upp på fjället i solen. Vi tog en tur upp på toppen och rundade fjällmassivet. Helt plötsligt ser jag en liten hängdriva som jag tänker är lagom för mig att hoppa ut från. Då jag flyger inser jag att missbedömt höjden och inte sett hur det det såg ut där jag skulle landa. Insåg med ens att en total katastrof närmade sig. Jag drar i gas o försöker luta mig bak och det räddade nog situationen. Vid landningen slår jag dock ändå i huvudet i styret, vilket resulterade i fläskläpp, blåmärke, lite ont i käken och småont i huvudet. Klantiga idiot!! Nu är jag tillbaks till byn och jag och elsa är bjudna på middag hos roger och mamma. Pasta och köttfärssås :) pirrigt men peppad för imorgon!

Inga kommentarer: