Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


lördag, april 16, 2011

Jabadabaoo.
Godmorgon på dig! Jag har varit och försökt visa mina kunskaper i träslagslära nu på morgonkvisten. TentaÖP med andra ord. Jag har ingen aning om hur det gick.
Viste du att jelutong används för tuggummiframställning, stickor av panga-panga bör undvikas eftersom detta kan ge uppov till svårläkta inflammationer. Balsa är det lättaste och pockenholz är det tyngsta träslaget...

Nu känner jag mig som om beach-2011 a la Svalbard artar sig lite för väl (dvs som ett värmande späcklager) så idag blir det först någon mils löpning och sedan några mils cykling. Nice! I kalendern står middag i Sävar och return till stan imorgon, för principen "våga vägra en hel helg i stan" som jag hållt sedan början på februari, måste jag ju fortsätta med.


Inga kommentarer: