Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, april 26, 2011

Påsk i Ammarnäs

Här kommer lite bilder från en underbar påskvecka i Ammarnäs! Fest varje kväll, hem och tvärsova lite, upp igen och upp på fjället med skejtskidorna. Åkte några mil, slappade lite, ner igen och duscha, basta, käka och så ut på fest... varje dag hela veckan. Utnyttjat varenda minut till max! På söndagen hade jag konstigt nog lite för mycket energi och unnade mig en härlig löptur innan middagen, efter 8 timmars skidåkning.

Stubebakte. Riktigt nöjd med denna bild! :)

På tisdagen stack jag själv iväg till Skebleskalet på skidorna. Noll motstånd, lagom varmt och helt vindstilla. Helt underbar dag!


På söndagseftermiddagen brast skaren
Råkade fota precis då Lisa gick igenom med skidan


Kim, Lisa och jag framför Ammarmassivet


Påskmiddag med en Irish på maten.
Kim njuter!
Jag, Johanna och Lars ligger och slappar


Nils-Jonas, Robert, Linn, Josefin, Kim och jag for iväg på en skotertur upp i Äivismassivet och åkte skrana (och det gick fort!).

Och efter en vecka på skidor i fjällen kan man se ut såhär...

Inga kommentarer: