Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


måndag, april 18, 2011

Mot finaste Ammarnäs!

Uppe med tuppen och på strålande solskenshumör! Dricker massor med kaffe och lyssnar på Devendra Banhart, Edward Sharpe och The Foundations och jobbar på att vakna genom att hoppa runt och packa det sista samtidigt som jag sjunger.
"Why do you build me up buttercup, baby.. just to let me down..don´t break my heaaaart".

Nu är det fina Ammarnäs som gäller. Hoppas på lika stålande solsken där, som den vackra soluppgången jag beskådar just nu utanför mitt fönster i Ume.
Har dumt nog lovat mig själv, att om det är strålande solsken mestadelen av påskveckan så ska jag premiärbada innan apil är över. Shit!! :S Tänker mig lite att lovar jag något jag inte vill göra, så kommer jag ju garanterat tvingas till det... det vill säga, det kommer vara kalasväder i påsk. I annnat fall kan jag sitta inne och titta på regnet och vara lycklig över att inte behöva bada. Ärligt talat rätt så smart! ;)

Puckojag har lämnat alla skor i Ammarnäs, förutom mina vinterstövlar (ja, och massor av skor som inte ska upp). Hur smart är det? Nu ska jag alltså åka buss en hel dag i stora nokianvinterstövlar och känna mig sådär lagom modemedveten. Nya trenden, vettu! ;)

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: