Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


torsdag, april 07, 2011

Uppladdning


Dagarna går fort och snart är det dax för årets kungsledenränn. Mitt fjärde på listan. Jag är faktiskt lite nervös. Inte för att jag är osäker, men det hör som till att vara pirrig. Tänk om det är jättesegt före!? Jaja, bara att hålla tummarna, valla skidorna, käka pasta och dricka massor. Imorgon bitti ska jag bli intervjuad i sveriges radio, spännande! Igår kom mamma och roger upp till byn. Elsa bor hos ville, dom i en hyrstuga i stugbyn och jag bor hemma. Snacka om utspridda familjen! Känns inte så förvånande tokkonstigt att jag har ett helt hus för mig själv. Vad vi har gjort idag var att hoppa upp tre på skoter och köra i bliföre och vattentäckta isar upp till norrbottensgränsen. Utsikten kan liknar med grädde. Fast jag tycker det är vackert det med, bara man ser till nästa ledstolpe.:)

Inga kommentarer: