Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, april 12, 2011

Läsarantalet här på min blogg ökar ständigt. Igår hade jag 263 besökare!
Först och främst skiver jag ju för att jag bara älskar att skriva och måste skriva av mig från mina tankar någonstans. Tidigare i en tokhemlig dagbok där alla mina funderingar fick platts. Nu en blogg där jag skiver om sådant som jag känner att jag vill dela med mig av till offentligheten. Det jag går och grubblar mest på behåller jag dock fortfarande för mig själv i min topphemliga dagbok.

Nog för att jag tycker att varje person är väldigt mycket värd och att den egentliga mängden läsare inte riktigt spelar så stor roll (bland annat därför ser jag inget värde av en synlig besöksräknare), så erkänner jag att det känns riktigt kul att ha så många besökare! :)

Jag hälsar dig varmt välkommen och hoppas att min blogg uppskattas!

Lyssnar på Geoffrey Gurrumul Yunupingu och minns tillbaks till Tasmanien.

Inga kommentarer: