Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


måndag, augusti 01, 2011

Otur, otur. Att leva i ett høgarktiskt klimat stæller till det ibland.
Høgsommar, men...
...det ær før mycket isflak i fjorden før att segla eller før de større båtarna att komma in.
...det ær før mycket dimma før att de små propellerplanen ska kunna landa och lyfta idag. Skit också, jag och Lorna som skulle norrut till Ny Ålesund och Kvadehuken. Dimman ligger dock som ett tjockt lager precis ovanfør LYB och flygplattsen. Vi hade en jættefin førmiddag uppe i mine 7 med blåhimmel och fint sken in i Adventdalen. Kænns liiiite typiskt!

Dagen ægnas istællet åt kaffedrickande i mina favoritsoffor utanfør kontoret och youtubande, se filmen jag lænkat nedan. Intressant!


Så vill jag skicka en stooor kram till den bæstaste Lillfjompan, saknar dig!

1 kommentar:

ELSA sa...

låter jobbigt hörredu, håller tummarna för bättre imorgon då! Här är vädret underbart! Jag är ensam hemma medans mamma och roger jobbar, har just varit ute och sprungit. Gick pissdåligt, men har ju knappt sportat nå alls på 3v.
Planerar att cykla eller springa varje dag denna vecka, kör gärnet :)
KRAMAR, miss u!