Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


onsdag, november 16, 2011

Ett hårt och svettigt pass på SkiErgon.
God och välförtjänt middag på All Star och någon timma biljard på megazone. Galet, vad kul det är och shiiit vad dålig jag kan vara ibland...här krävs det träning! 

Idag kom min sötaste lillkille, Milou, hem till mig och eftersom jag har sovmorgon tar vi och myser med musik och en god kopp kaffe. Han ska göra mig sällskap tills på måndag. Jag är lycklig! Att inte ha hund hemma är som att gå ute på vintern utan vantar. Det går ett tag, men man njuter inte av det direkt. Ärligt talat, det är en plåga och jag tänker hela tiden på att något viktigt saknas.

För övrigt så har jag blivit helt värdelös på att sova djupt nu för tiden känns det skönt att vila ett extra tag. Hela min vardag bygger på att jag sover sjukt bra. Jobbigt. 

Inga kommentarer: