Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


torsdag, november 17, 2011

Jag kan ha riktiga upp och ner dagar då det gäller energi. Igår var jag riktigt trött och toklat. Gick 8 km, men i övrigt sov jag ju nästan igenom dagen. Lyckades inte åstakomma någonting.

Idag visade sig det motsatta kontot. Ju mer jag tränade, destå mer energi fick jag och jag kände mig helt ostoppbar! Jag älskar sådanna dagar! Så först crosstrainern, sedan ett galet skönt gympass, en cykeltur med Milou och efter middagen älghufsande (ajaj ojoj, vad sinnessjukt jobbigt det var!) på Nydalaspåret och då jag kom hem tog jag med mig Milou på en avslutande springrunda eftersom jag ändå var svettig...

Nu klämmer jag i mig en efterlängtad middag nr 2, a la LCHF-dieten med extremtolkning.
På menyn: Smörstekt ägg och chorizo, massor av turkisk yoghurt och senap. Massa nötter och en stor kopp rykande te med mjölk i.

Gissa nu vem som kommer sova sjukt gott och ha lite småont i kroppen i helgen..

Inga kommentarer: