Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


måndag, november 14, 2011

Igår var det ju fars dag. Min pappa var uppe i Aha, så det blev inte så mycket firande för vår del.
Moa, Linn, Stefan och lilla Alfred och kom förbi och firade Roger och det blev en god och trevlig söndagsmiddag. Alfred roade oss med sin superengergi senare på kvällen, hur söt som helst!

Måndag morgon, vilket som vanligt betyder rabiesspruta i armen. Äntligen har jag fått sista dosen av vaccinet och är nu tipp topp supersäkert frisk och har följt smittskyddslagen jätteduktigt!

Efter lite fusk på söndagskvällen med mitt stopp för kolhydrater blir det nu nya tag en ny vecka.
Jag vill ut och springa och träna, men min jobbiga kropp envisas med att börja bli trött och vill vila. Blir nog en simtimma på IKSU eller något liknande.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Hej!
Vilken fin blogg jag ramlade in på när jag sökte på kungsledenrännet, ammarnäs 2011.
Superhärlig och vackra bilder!
// Emelie

Ragwen sa...

Tack Emelie! :)