Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


tisdag, november 01, 2011

Massor av tända ljus och en härlig oljerökelse (björk), sådär lagom stark och mest bara uppiggande. Detta blandat med doften av nygräddat bröd från köket.
En varm kopp riktigt gott te. Nydushad och mör i kroppen.
Fleet foxes och Iron and wines låtar går på högvarv.
Passar på att göra en underbar ansiktsinpakning (år och dagar sedan!) och tar ett salt, varmt fotbad. En varm rispåse på axlarna, för att det är skönt (har inte ont). Det hela känns som att jag är på ett lyxigt spa!

Ja, tusan så bra man kan ha det då man läser skogssköttselserien!
Ser jag till att ha det så här bra då jag pluggar, ja då minsan skulle jag kunna tentaplugga varje dag!

Dessutom måste jag säga att jag gillar skogssköttselserien, mycket repetition mellan kapitlena, men det ger verkligen en bra och lättbegriplig grund för skogsvetare.

Inga kommentarer: