Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


måndag, november 14, 2011

Okej, nu känner jag mig pirrigt, ivrigt nervös.
Ja, du kan då verkligen inte ana vad miss skogstroll har gjort. 
Jag och, Li och Matilda satt under kafferasten till ekologikursen och diskuterade dans och styrketräning. Så nu har vi anmält oss till en dansgrupp...ja och inte vilken som helst..
-vi ska lära oss dansa pole dance!!!
Och nej, lugn. Det är inte något annat än en rolig och sjukt jobbig träningsform. Mycket styrka som inkluderar hela kroppen, förenat med en lite annorlunda och rolig dans.
Även om jag ska prova poledance så tycker jag inte att det känns helt okej med klubbar där det dansas för fulla gubbar. Två heeelt skilda saker!! Poledance ska man dansa för sin egna skull, för att man tycker det är kul!

1 kommentar:

ROSETTER & PRICKAR sa...

jag har en kompis som har provat pole-dancing i höst och hon tyckte det var skikul! och jättejobbigt! lycka till och lova att berätta sen hur det går! :D