Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


torsdag, oktober 13, 2011

Jag lever vidare i mitt lyckorus från den underbara löprundan. Lyssnar på Veronica Maggios nyaste album, som jag bara älskar. Till detta njuter jag av Kiviks varm och kall äppelvin, med kanel och vanilj. Nu kall och mums, vad gott! Det är verkligen inget man dricker flera glas av, men att bara smaka ett litet glas får hösten att sprida sig ända till smaklökarna. Inte sådär sött, sliskigt som jag var lite orolig för. Nä, snarare nästan strävt av kanelen. Lagom men vanilj och så den kraftiga smaken av höstäpplen. Så, nu myser jag ner mig bland kuddarna, och låter levande ljus och akvariet lysa upp min kväll.

Igår var det också trevligt höstmys som stod på listan. Fika och spelkväll med Jessica och Linn, vilket var trevligt! Kul att se till att hinna träffas ibland! :) Bjöds på jättegott, nybakt bröd (shit, så sugen jag blev på att också baka!) och sockerkaka. Mums, mums!

Inga kommentarer: