Sidor

A ship in harbour is safe, but that is not what ships are built for.


onsdag, oktober 19, 2011

Marit Larsen - Don 't Save me (Official Video)



Såå underabra låtar så man bara inte kan låta bli att bli ännu gladare!

I övrigt så är jag på bra humör. Min torrdräkt har kommit, en Neilpryde elite 3D curve, hmm..långt namn men en riktigt fin dräkt med just de funktioner som jag verkligen ville ha den dagen jag skaffar mig en egen dräkt. Tygfötter istället för plast (går inte sönder lika lätt och är lättare att stoppa ner i skon), jätteskön krage, perfekt passform, och riktigt snygg dessutom.  Nu längtar jag nästan tills jag kapsejsar första gången med Nanook så jag får inviga dräkten samt prova om hon är helt vattentät i lagningarna, eller om det blir att leka Titanic (well, jag vattenfyller nog henne i sittbrunnen innan för att vara på den säkra sidan).

Igår kväll var jag ute och sprang en runda i ösregnet. Lagom med kläder, en mysig liten pannlampa och bra musik i öronen och rundan blev helt underbar! Idag var jag och gymmade överkropp, vilket var minst lika härligt. Helt efter-gym-skakis i armarna nu!
Dessutom, restuppgiften i inventeringsteori är klar och ska bara lämnas in. Skattningar av satelitfoto samt inverntering.. Känns verkligen skönt att slippa ha den släpandes, samt att slippa plugga till någon omtenta utan kan fokusera på annat spännande. 

Inga kommentarer: